• سه شنبه ٢٣ خرداد ١٤٠٢-١١:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٢٨
پیرهادی: 4-154

لزوم تسریع در فعالیتهای مربوط به فاوا/ بسیاری از شرکت ها معطل همکاری فاوا هستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نواقص موجود در سازمان فاوا، بر لزوم تسریع در فعالیت های مربوط به این سازمان تصریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای ششم، ضمن خیر مقدم به مدیرعامل انجمن اوتیسم در شورای شهر ، ابراز امیدواری کرد که در خصوص کمک به بیماران اوتیسم کمک‌های مناسبی انجام شود تا این بیماری كنترل شود .
پیرهادی با اشاره به دو بازدید از مجموعه متروتهران با حضور مدیرعامل شرکت فاوا و بررسی مشکلات شهروندان در خصوص صدور کارت منزلت، اظهار داشت: شاهد تجمع تعدادی از شهروندان به دلیل مشكلات متعدد در خصوص کارت‌های منزلت بودیم.
وی افزود: قسمتی از اقدامات برای کاهش مشکلات شهروندان در خصوص کارت‌ها انجام شد اما برغم گذشت یک ماه و نیم هنوز اقدام عملی به صورت كامل انجام نشده و برخی مشکلات شهروندان همچنان باقی است. 
پیرهادی با اشاره به کمبود باجه های صدور کارت های منزلت ، اظهار داشت: باجه های کارت منزلت در گذشته خیلی زیاد بوده اما اکنون تنها پنج باجه این خدمات را می دهد .
وی با بیان اینکه کارت منزلت ویژه افراد سالمند و آسیب دیده است‌که باید احترام آنها حفظ شود، گفت: باید حتما تمهیداتی برای هرچه سریعتر صادر شدن این کارتها و رفع مشکلات آنها انجام و اصلاحات انجام شود.
پیرهادی یادآور شد: بعد از هک سازمان فاوای شهرداری تهران، همچنان فاوا به نقطه مطلوب خود بر نگشته و مشکلات کارت منزلت از نقص فاوا نشات گرفته است.
وی با اشاره به بازدید از برخی سازمانها و شرکت‌های شهرداری تهران نیز گفت: در بسیاری از سازمانها و‌شرکت ها برخی اقدامات معطل مانده و دلیل آن، مربوط به نقص فاوا است.
وی افزود: شرکت ها برای اینکه حتی یک اپلیکیشن پیاده کنند باید منتظر فاوا بمانند.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران خواستار تسریع در فعالیت‌های مربوط به شرکت فاوا شد که در نتیجه آن بسیاری از خدمات با سرعت بیشتری به شهروندان ارائه خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: